Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Оптимізація податків 2025: Мінімізація Прибутку, ПДВ, Зарплати (ПДФО, ЄСВ), Єдиного податку, Операції з обіговими коштами (позики, кредити), Необоротними активами, Запасами, Заборгованостями, Реорганізація підприємств, Дохід від продажу товарів, Послуги із нерезидентами

Семінари
11432

Оптимізація податків 2025: Мінімізація Прибутку, ПДВ, Зарплати (ПДФО, ЄСВ), Єдиного податку, Операції з обіговими коштами (позики, кредити), Необоротними активами, Запасами, Заборгованостями, Реорганізація підприємств, Дохід від продажу товарів, Послуги із нерезидентами

– Оптимізації податків 2025: Вебінар
– Залучення обігових коштів
– Договори комісії та доручення
– Операції з необоротними активами
– Операції з запасами (товарами, сировиною, матеріалами)
– Безоплатне надання коштів, товарів, послуг різним особам
– Операції з заборгованостями (сумнівними, безнадійними, прощеними)
– Заходи з охорони праці; Підтвердження податкового кредиту з ПДВ
– Взаємовідносини з підприємцями на єдиному податку
– Оподаткування деяких виплат фізичним особам
Міжнародне оподаткування;
– Практичні рекомендації як безпечно оптимізувати податки
– Огляд інструментів які допоможуть зберегти обігові кошти і вижити бізнесу

Програма заходу:

Розділ 1. Оптимізація податків 2025: планування та мінімізація Прибутку, ПДВ, Зарплати (ПДФО, ЄСВ), Єдиного податку, Операції з обіговими коштами (позики, кредити), Необоротними активами, Запасами, Заборгованостями, Реорганізація підприємств, Дохід від продажу товарів, Послуги із нерезидентами

Блок 1. Операції з обіговими коштами та з мінімальним податковим навантаженням:

1.1. Безвідсоткова поворотна фінансова допомога від засновників і не тільки:
– допомога з терміном повернення більше 1 року – проблематична операція при перевірці! Як уникнути дисконтування, використовуючи умови договору;
– фіндопомога від підприємців-платників єдиного податку. Чим ця операція «не подобається» податківцям. Варіанти уникнення небезпек;
– фіндопомога, надана фізичним особам (строки, умови повернення, особливості списання/прощення боргу)

1.2. Безповоротна фінансова допомога між платниками податків – пов’язаними особами. Як уникнути втрати податкових витрат тому, хто надає допомогу
1.3. Операції з надання/отримання забезпечень та гарантій (а ні доходів/витрат, а ні ПДВ):
– в яких випадках податково вигідно застосовувати такі операції;
– як правильно сформулювати умови договорів, аби уникнути нарахування ПДВ

1.4. Штрафні санкції (неустойка, пеня, відшкодування шкоди) в обліку:

– дата визнання доходів/витрат в періоді отримання/сплати коштів.
– вплив формулювань договору на наявність/відсутність ПДВ.

1.5. «Заміна» передоплати на поворотну/безповоротну фінансову допомогу:

– яке «підводне каміння» існує в частині ПДВ. Аналіз позиції податківців.

Блок 2. Безоплатне надання товарів, послуг:

2.1. Загальні правила оподаткування ПДВ та податком на прибуток. Чи завжди це невигідні операції для надавача

2.2. Операції з безоплатної передачі товарів/послуг, які не вимагають нарахування ПДВ (реклама, маркетингове просування тощо). Як правильно оформити документи
2.3. Безоплатне надання товарів, послуг в межах «військової допомоги». Які існують податкові пільги та за яких умов можна на них розраховувати?

2.4. Подарунки фізичним особам. Як правильно розрахувати базу для ПДФО і військового збору, щоб з бюджету були сплачені правильні суми, а фізична особа фінансово не постраждала.
2.5. Як вигідніше здійснювати благодійні витрати неприбутковим організаціям, якщо компанія не має оподатковуваного прибутку?

Блок 3. Операції з необоротними активами:

3.1. «Легалізація» необоротних активів. Що вигідніше, «знайти» об’єкт чи отримати як подарунок? Відображення в обліку

3.2. Бухгалтерська дооцінка основних засобів як механізм збільшення чистих активів. Чи може дооцінка збільшити податкові витрати? Як дооцінка може бути пов’язана з «прибутковими коригуваннями» в деяких операціях з нерезидентами?

3.3. Продаж необоротних активів (в тому числі за мінімальними цінами).
– що бажано зробити перед продажем, щоб заощадити на податках (прибуток, ПДВ, ПДФО).
– коли і для чого бажано проводити оцінку майна? Чи існують альтернативи дороговартісній оцінці?

3.4. Ліквідація/списання необоротних активів «з користю» для витрат та ПДВ.
– в чому різниця між ліквідацією та списанням і як це може вплинути на облік? Документальне оформлення ліквідації.
– списання майна (як необоротних активів, так і товарів, продукції тощо), зруйнованого внаслідок бойових дій.
– документальне оформлення. Оподаткування.

Блок 4. Операції з запасами (товарами, сировиною, матеріалами):

4.1. Перейменування товару (як на етапі придбання, так і на стадії продажу покупцеві).
4.2. Продаж товарів з «прив’язкою» ціни до валютного еквівалента. Необхідні та бажані застереження в договорах.

4.3. Уцінка невикористаних і списання зіпсованих товарів:
– виконання вимог бухгалтерських стандартів зі збільшенням податкових витрат. Обмеження щодо уцінки сировини/матеріалів для виробників продукції;
– чи вигідно проводити уцінку, якщо товари пошкоджено під час війни?
– які існують альтернативні варіанти?

Блок 5. Операції з заборгованостями:

1.1. Заборгованості, які неможливо погасити внаслідок воєнних дій. Чи є вони сумнівними, чи треба створювати резерв, як оформити документи?

1.2. Прощення боргу покупцям/позичальникам. З якими проблемами може стикнутись підприємство-продавець (позикодавець). Як краще скласти документи, щоб отримати податкові витрати

1.3. Прощення боргу власником компанії: бухгалтерські особливості, які безпосередньо впливають на податковий облік. Особливості прощення боргу за процентними позиками.

1.4. Дохід від списання кредиторської заборгованості:
– визначення моменту списання боргів. Як можна відстрочити списання боргів?
– коригування ПДВ. Коли воно необхідне, і як це правильно зробити

1.5. Валютна заборгованість перед нерезидентом. Як законно можна уникнути розрахунку курсових різниць
1.6. Дебіторська заборгованість нерезидента, яку неможливо погасити. Варіанти уникнення нарахування штрафної санкції (пені).

6. Реорганізація підприємств як спосіб «позбутися» активів/зобов’язань без податкових наслідків в частині ПДВ.

– Підвищена увага податківців до таких операцій: в чому вона полягає та на яких підставах.

3. Операції, що допоможуть зекономити на ПДФО

3.1. Допомога на лікування (медичне обслуговування, медикаменти та ін.) як альтернатива подарункам та медичному страхуванню. Умови звільнення від оподаткування.
3.2. Благодійна допомога (цільова та нецільова):
– кому і в якій сумі може виплачуватись?
– назва виплати як захист ненарахування податків. Як правильно скласти первинні документи.

3.3. Витрати на відрядження (добові) замість заробітної плати торгових представників та інших співробітників, робота яких передбачає поїздки.
– чим вигідніше оформлення відрядження, документальне оформлення.

3.4. Користування майном фізичної особи:
– орендна плата чи компенсація: як вибрати найкращий варіант. Юридичне оформлення, сума, витрати (в тому числі пов’язані з утриманням майна).
– позичка (безкоштовне користування): плюси і мінуси, законодавча база, оподаткування.

Умови участі:

– Знижки: 2 учасники – 5%, 3 учасники – 10%

У вартість включено:

– Тривалість заходу [Вебінар]: 5 годин;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису: 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідача.
– Сертифікат;

Придбати відеозапис:

– Ви можете придбати актуальний відеозапис попереднього заходу
– Доступ до запису 7 днів, презентації, питання доповідачу на пошту
– Дата попереднього заходу: 17.04.2025
– Вартість відеозапису: 2600 грн
– Пошта: info@marmaer.com

Регламент заходу:

– 13:00-13:30 – Підключення до конференції в ZOOM.
– 13:30-14:30 – Сесія №1. Ситник Сергій
– 14:30-16:30 – Сесія №2. САМАРЧЕНКО Олена
– 16:30-16:45 – Перерва
– 16:45-19:00 – Сесія №3. САМАРЧЕНКО Олена
– 19:00 – Відповіді на питання



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (23 оцінок, середнє: 4,91 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок13:30 - 26 Тра 2025
  • Завершення19:00 - 26 Тра 2025
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay