Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР / СЕМІНАР

Представництво іноземної компанії 2024: постійні та непостійні представництва іноземних компаній, звітність та податки, ризики визнання постійними, зміна підходів до оподаткування представництв, підходи ДПС до перевірок представництв, висновки та поради для іноземних компаній

Семінари
333

Представництво іноземної компанії 2024: постійні та непостійні представництва іноземних компаній, звітність та податки, ризики визнання постійними, зміна підходів до оподаткування представництв, підходи ДПС до перевірок представництв, висновки та поради для іноземних компаній

Чому Вам варто відвідати вебінар, семінар? Представництво іноземної компанії 2024; Постійні та непостійні представництва іноземних компаній; Дочірні компанії в Україні; Звітність та податки; Ризики визнання представництв постійними для ІТівців, зернотрейдерів, фармацевтів та електронної комерції; Зміна підходів до оподаткування постійних представництв; Плюси і мінуси роботи через постійні та непостійні представництва; Підходи ДПС до перевірок представництв в Україні; Висновки та поради для іноземних компаній, які мають представництва в Україні.

Програма семінару:

1. Трохи історії або що таке представництво іноземної компанії в Україні? Які бувають представництва іноземних компаній, і чому їх так люблять:

– що таке представництво іноземної компанії і чому це не юридична особа (що теж дає свої вигоди для оподаткування);
– які бувають представництва – постійні та непостійні;
– як визначають постійні представництва;
– чому раніше всі представництва реєстрували постійними, і коли ця практика змінилася;
– яку звітність подавали і зараз подають представництва;
– які податки платять постійні і непостійні представництва.

2. Глобальні зміни підходів до визначення постійних представництв та їхнє відображення в Україні:

– істотне розширення тлумачення “постійного представництва” у світовій практиці боротьби з ухиленням від оподаткування: причини та наслідки;
– чому Україна “в тренді” і чому це не “забаганка податківців”;
– ризики визнання представництв постійними для ІТівців, зернотрейдерів, фармацевтів та електронної комерції;
найважливіше! зміна підходів до оподаткування постійних представництв в Україні – оподаткування материнських компаній, а не їхніх представництв в Україні – чим це загрожує у майбутньому.

3. Що робити представництвам нерезидентів в Україні – плюси і мінуси роботи через постійні та непостійні представництва:

– відсутність ПДВ як головна (і часто єдина перевага) використання представництва;
– загальна система оподаткування для постійних представництв (пільгових підходів більше не існує);
– нюанси визначення бази оподаткування постійних представництв;
трансферне ціноутворення для постійних представництв як перший крок до оподаткування доходів материнської компанії в/з України;
– як коректно оцінити можливість відстоювання статусу “непостійного” представництва в Україні – з огляду на підходи ДПС протягом останніх п’яти років (або геть зайві ілюзії… бо часи змінилися безповоротно).

4. Підходи ДПС до перевірок представництв в Україні:

– цілі ДПС під час перевірки представництва іноземної компанії та найпоширеніші способи їх досягнення;
– покроковий алгоритм роботи податківців (а отже підготовки до податкової перевірки);
– які запитання необхідно задати материнській компанії до податкової перевірки (і про що питають українські податкові материнські компанії українських представництв) – ключова інформація для оцінки податкових ризиків створення та діяльності представництв;
– правила супроводу податкових перевірок (що, як і коли надавати представникам податкової та коли недопуск до перевірки є правильним рішенням);
– перспективи оскарження результатів податкових перевірок представництв з досвіду останніх п’яти років та доцільність залучення представників дипломатичних представництв та Ради бізнес-омбудсмена.

5. Висновки та поради для іноземних компаній, які мають представництва в Україні

– шанси на збереження пільг від оподаткування;
– коли постійне представництво цікавіше за дочірню компанію;
– з якого моменту відкриття дочірньої компанії доцільніше за утримання представництва;
– можливість та доцільність комбінування постійного або непостійного представництва та дочірньої компанії в Україні;
– основні кроки на шляху від непостійного до постійного представництва та від непостійного/постійного представництва до дочірньої компанії в Україні (коли і як доцільно переводити людей та активи);
– варіанти фінансування.

У вартість включено:

Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 7 – 8 годин;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 5 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.

Участь в Залі [ Семінар ]:
– Особиста комунікація з доповідачами та колегами;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– 10 метрів до укриття;
– Зал забезпечений резервним електропостачання та інтернет з’єднанням;
– Персональний доступ до відеозапису: 5 днів;
– Обід у ресторані та кава з випічкою зранку та в перервах;
– Набір для роботи на семінарі: пакет, ручка, блокнот;
– Сертифікат;
– Знижка на поселення в Готелі Козацькому [ – 10% за промокодом “МАРМАЕР”].

Підтримка:

* 10% від сплаченої суми буде направлено на підтримку ЗСУ.

Регламент:

10:00–11:00 Підключення до Вебінару
10:00–11:00 Реєстрація в залі для конференцій
11:00–12:30 Микола Орлов
12:30-13:00 Обід
13:00-13:45 Микола Орлов
13:45–15:00 Анна Білик
15:00-15:20 Кава-брейк
15:20-16:20 Анна Білик
16:20–17:00 Микола Орлов



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок11:00 - 28 Лис 2023
  • Завершення17:00 - 28 Лис 2023
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
3450
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Публікації експертного блогу Відповіді на всі Ваші питання

MARMAER

Семінари, Вебінари, Онлайн-курси, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay