Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР / СЕМІНАР

Податкові ризики 2024: Розблокування податкових накладних, Оскарження рішень, Зупинення реєстрації, Оскарження відмови, Виключення з переліку ризикових, Податкові перевірки: головні особливості і ключові моменти, Оскарження податкових повідомлень-рішень

Вебінари
235

Податкові ризики 2024: Розблокування податкових накладних, Оскарження рішень, Зупинення реєстрації, Оскарження відмови, Виключення з переліку ризикових, Податкові перевірки: головні особливості і ключові моменти, Оскарження податкових повідомлень-рішень

Чому важливо відвідати вебінар, семінар? Розблокування податкових накладних 2024 (Оскарження рішень про відмову в реєстрації податкових накладних; Чому блокуються податкові накладні і як знизити ймовірність блокування? Зупинення реєстрації податкової накладної?; Оскарження відмови в реєстрації податкової накладної); Виключення з переліку ризикових платників податків; Оскарження податкових повідомлень-рішень (Коли очікувати податкове повідомлення рішення?; Адміністративне оскарження; Судове оскарження); Податкові перевірки.

Програма семінару:

Блок 1. Оскарження рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

1.1. Чому блокуються податкові накладні і як знизити ймовірність блокування:

— алгоритм реєстрації / зупинення реєстрації податкової накладної;
— таблиця даних платника ПДВ: коли і кому потрібно подавати, як подати та на що звернути особливу увагу;
— позитивна податкова історія платника податків: як визначається і чи можна покращити; – перевірка ризиковості контрагента: практичні поради;
— ризиковість господарської операції та на що звертає увагу ДПС.

1.2. Зупинення реєстрації податкової накладної:

— квитанція №2: на що звернути увагу платнику податків;
— строки надання пояснень і що робити, якщо вони пропущені;
— надання пояснень та копій документів як найважливіший етап у розблокуванні реєстрації податкової накладної;
— структура та зміст якісних пояснень: що потрібно пояснити і що хочуть бачити податківці; – копії яких документів надавати до пояснень;
— різниця при підготовці пояснень та пакету документів до податкової накладної, складеної за договорами підряду, поставки, надання послуг;
— додаткові пояснення: як підготувати та що потрібно надати;
— чи можна надавати пояснення та копії документів до виключення платника податків з переліку ризикових.

1.3. Оскарження відмови в реєстрації податкової накладної:

— наслідки не вчинення дій по розблокуванню податкової накладної; – що доцільніше – подавати скаргу чи одразу звертатися до суду;
— адміністративне оскарження: особливості подання скарги, строки для її подання та розгляду;
— особливості подання позову та чи можна до нього додавати документи, які не надавалися податковій на етапі надання пояснень чи адміністратвиного оскаження.

Блок 2. Виключення з переліку ризикових платників податків.

— причини віднесення до переліку ризикових платників податків;
— наслідки ризиковості;
— як дізнатися про включення до переліку ризикових платників податків;
— що робити, якщо причини включення до переліку ризикових не відомі чи не зрозумілі;
— на що звернути увагу при поданні інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості;
— подача скарги на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості; – можливість оскарження рішення про відповідність критеріям ризиковості у суді;
— автоматична реєстрація податкової накладної у разі виключення платника з переліку ризикових;
— автоматичне виключення з переліку ризикових у разі зняття ризиковості з контрагента.

Блок 3. Податкові перевірки

3.1. Кому приготуватися:

— на кого поширюється мораторій у 2024 році;
— види податкових перевірок, які можуть проводитися;
— план-графік проведення документальних планових преревірок: які платники податків та за якими критеріями включаються; можливість внесення змін та їх періодичність;
— умови, за яких можуть проводитися документальні та фактичні перевірки;
— практичні рекомендації щодо підготовки до перевірки.

3.2. Порядок проведення перевірок:

— що та які документи перевірити до початку перевірки;
— допускати чи не допускати до перевірки: можливі варіанти дій та їх наслідки;
— права та обовʼязки податківців, доступ до приміщень та інших речей під час перевірки;
— період, який може перевірятися;
— які документи надаються при різних видах перевірок;
— порядок отримання документів перевіряючими та строк їх надання платником податків;
— що робити, якщо документи знищені або знаходяться на окупованій території;
— перевищення перевіряючими своїх повноважень: як правильно реагувати та фіксувати порушення;
— найбільш поширені порушення, які шукають податкові органи;
— оформлення результатів перевірки;
— доцільність відмови від підписання акту у разі незгоди з висновками, викладеними у ньому.

3.3. Що робити у разі незгоди з висновками перевірки:

— порядок і строки подання заперечення до акта перевірки;
— чи можна додати до заперечень документи, які не були надані під час перевірки;
— участь у процесі розгляду матеріалів перевірки: втрата часу чи право, яке необхідно використовувати;
— рішення, які можуть бути прийняті за результатами розгляду заперечень;
— можливість оскарження акту перевірки та/або висновку за результатами розгляду матеріалів перевірки до суду.

Блок 4. Оскарження податкових повідомлень-рішень

4.1. Коли очікувати податкове повідомлення-рішення:

— випадки, в яких надсилається ППР;
— порядок надсилання (вручення) ППР;
— першочергові дії при отриманні податкового повідомлення-рішення та на що звернути увагу;
— сплата податкового зобов’язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, без оскарження: тимчасові послаблення для платника податків.

4.2. Адміністративне оскарження:

— строк подачі адміністративної скарги і що робити, якщо він сплив / пропущений; – зміст ефективної адміністративної скарги;
— до якого органу та в якому вигляді подавати скаргу;
— порядок і строк розгляду скарги;
— порядок надання рішення за результатами розгляду скарги;
— скарга подана, але рішення у визначений строк немає: чи потрібно далі звертатися до суду;
— чому необхідно повідомляти про адміністративне оскарження контролюючий орган, який виніс ППР.

4.3. Судове оскарження:

— строки звернення до суду;
— чи можна оскаржити «оплачену» ППР;
— до якого суду звертатися, хто відповідач, розмір судового збору;
— рішення суду не на користь платника – чи буде нараховно пеню за час оскарження ППР; – рішення суду на користь платника – подальші дії.

У вартість включено:

Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 5-6 годин;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 5 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.

Участь в Залі [ Семінар ]:
– Тривалість заходу: 5-6 годин;
– Особиста комунікація з доповідачами та колегами;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– 10 метрів до укриття;
– Зал забезпечений резервним електропостачання та інтернет з’єднанням;
– Персональний доступ до відеозапису: 5 днів;
– Обід у ресторані та кава з випічкою зранку та в перервах;
– Набір для роботи на семінарі: пакет, ручка, блокнот;
– Сертифікат;
– Знижка на поселення в Готелі Козацькому [ – 10% за промокодом “МАРМАЕР”].

Підтримка:

* 10% від сплаченої суми буде направлено на підтримку ЗСУ.

Регламент заходу:

09:30 – 10:00 Вхід в ZOOM
09:30 – 10:00 Реєстрація в залі
10:00 – 12:00 СИТНИК Сергій
12:00 – 12:30 Обід
12:30 – 14:30 СИТНИК Сергій
14:30 – 14:45 Перерва
14:45 – 15:45 СИТНИК Сергій
15:45 – Відповіді на питання



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок10:00 - 11 Кві 2024
  • Завершення15:45 - 11 Кві 2024
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
2550
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Публікації експертного блогу Відповіді на всі Ваші питання

MARMAER

Семінари, Вебінари, Онлайн-курси, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay