Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Податкові виклики 2025: Розблокування податкових накладних, Оскарження рішень, Зупинення реєстрації, Оскарження відмови, Виключення з переліку ризикових, Податкові перевірки: головні особливості і ключові моменти, Оскарження податкових повідомлень-рішень

Вебінари
255

Податкові виклики 2025: Розблокування податкових накладних, Оскарження рішень, Зупинення реєстрації, Оскарження відмови, Виключення з переліку ризикових, Податкові перевірки: головні особливості і ключові моменти, Оскарження податкових повідомлень-рішень

– Розблокування податкових накладних 2025: Вебінар
– Оскарження рішень про відмову в реєстрації податкових накладних;
– Чому блокуються податкові накладні і як знизити ймовірність блокування?
– Зупинення реєстрації податкової накладної?;
– Оскарження відмови в реєстрації податкової накладної;
– Виключення з переліку ризикових платників податків;
– Оскарження податкових повідомлень-рішень
– Коли очікувати податкове повідомлення рішення?;
– Адміністративне оскарження;
– Судове оскарження;
– Податкові перевірки.

Програма заходу:

Розділ 1. Податкові виклики 2025 : розблокування податкових накладних, включення до переліку ризикових платників податків, поновлення перевірок, оскарження податкових повідомлень-рішень

Блок 1. Оскарження рішень про відмову в реєстрації податкових накладних

1.1. Чому блокуються податкові накладні і як знизити ймовірність блокування:

– алгоритм реєстрації / зупинення реєстрації податкової накладної;
– таблиця даних платника ПДВ: коли і кому потрібно подавати, як подати та на що звернути особливу увагу;
– позитивна податкова історія платника податків: як визначається і чи можна покращити;
– перевірка ризиковості контрагента: практичні поради;
– ризиковість господарської операції та на що звертає увагу ДПС.

1.2. Зупинення реєстрації податкової накладної:

– квитанція №2: на що звернути увагу платнику податків;
– строки надання пояснень і що робити, якщо вони пропущені;
– надання пояснень та копій документів як найважливіший етап у розблокуванні реєстрації податкової накладної;
– структура та зміст якісних пояснень: що потрібно пояснити і що хочуть бачити податківці;
– копії яких документів надавати до пояснень;
– різниця при підготовці пояснень та пакету документів до податкових накладних, складених за різними видами договорів (підряду, поставки, надання послуг);
– додаткові пояснення: як підготувати та що потрібно надати;
– чи можна надавати пояснення та копії документів до виключення платника податків з переліку ризикових.

1.3. Оскарження відмови в реєстрації податкової накладної:

– наслідки не вчинення дій по розблокуванню податкової накладної;
– що доцільніше – подавати скаргу чи одразу звертатися до суду;
– адміністративне оскарження: особливості подання скарги, строки для її подання та розгляду;
– особливості подання позову та чи можна до нього додавати документи, які не надавалися податковій на етапі надання пояснень чи адміністративного оскарження.

Блок 2. Виключення з переліку ризикових платників податків

– причини віднесення до переліку ризикових платників податків;
– наслідки ризиковості;
– як дізнатися про включення до переліку ризикових платників податків;
– що робити, якщо причини включення до переліку ризикових не відомі чи не зрозумілі;
– на що звернути увагу при поданні інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості;
– подача скарги на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості;
– можливість оскарження рішення про відповідність критеріям ризиковості у суді;
– автоматична реєстрація податкової накладної у разі виключення платника з переліку ризикових;
– автоматичне виключення з переліку ризикових у разі зняття ризиковості з контрагента.

Блок 3. Контрагент не реєструє податкову накладну: як компенсувати втрачений податковий кредит

– засоби впливу на недобросовісного контрагента;
– чи можна застрахуватися від бездіяльності контрагента, який не реєструє податкову накладну;
– договірні умови компенсації втраченого податкового кредиту та найпоширеніші помилки їх формулювання;
– стягнення втраченого податкового кредиту через суд: коли виникає право на звернення до суду, за яких умов та як правильно сформулювати позовні вимоги.

Блок 4. Податкові перевірки

4.1. Кого можуть перевіряти в 2025 році:

– кого можуть перевіряти і кому приготуватися;
– види податкових перевірок, які можуть проводитися;
– план-графік проведення документальних планових перевірок: які платники податків та за якими критеріями включаються; можливість внесення змін та їх періодичність;
– умови, за яких можуть проводитися документальні та фактичні перевірки;
– практичні рекомендації щодо підготовки до перевірки.

4.2. Порядок проведення перевірок:

– що та які документи перевірити до початку перевірки;
– допускати чи не допускати до перевірки: можливі варіанти дій та їх наслідки;
– права та обов’язки податківців, доступ до приміщень та інших речей під час перевірки;
– період, який може перевірятися;
– які документи надаються при різних видах перевірок;
– порядок отримання документів перевіряючими та строк їх надання платником податків;
– перевищення перевіряючими своїх повноважень: як правильно реагувати та фіксувати порушення;
– найбільш поширені порушення, які шукають податкові органи;
– оформлення результатів перевірки;
– доцільність відмови від підписання акту у разі незгоди з висновками, викладеними у ньому.

4.3. Що робити у разі незгоди з висновками перевірки:

– порядок і строки подання заперечення до акта перевірки;
– чи можна додати до заперечень документи, які не були надані під час перевірки;
– участь у процесі розгляду матеріалів перевірки: втрата часу чи право, яке необхідно використовувати;
– рішення, які можуть бути прийняті за результатами розгляду заперечень;
– можливість оскарження акту перевірки та/або висновку за результатами розгляду матеріалів перевірки до суду.

Блок 5. Оскарження податкових повідомлень-рішень

5.1. Коли очікувати податкове повідомлення-рішення:

– випадки, в яких надсилається ППР;
– порядок надсилання (вручення) ППР;
– першочергові дії при отриманні податкового повідомлення-рішення та на що звернути увагу;
– сплата податкового зобов’язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, без оскарження: тимчасові послаблення для платника податків.

5.2. Адміністративне оскарження:

– строк подачі адміністративної скарги і що робити, якщо він сплив / пропущений;
– зміст ефективної адміністративної скарги;
– до якого органу та в якому вигляді подавати скаргу;
– порядок і строк розгляду скарги;
– порядок надання рішення за результатами розгляду скарги;
– скарга подана, але рішення у визначений строк немає: чи потрібно далі звертатися до суду;
– чому необхідно повідомляти про адміністративне оскарження контролюючий орган, який виніс ППР.

5.3. Судове оскарження:

– строки звернення до суду;
– чи можна оскаржити «оплачену» ППР;
– до якого суду звертатися, хто відповідач, розмір судового збору;
– рішення суду не на користь платника – чи буде нараховано пеню за час оскарження ППР;
– рішення суду на користь платника – подальші дії.

Умови участі:

– Знижки: 2 учасники – 5%, 3 учасники – 10%

У вартість включено:

– Тривалість заходу [Вебінар]: 3 години;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису: 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідача.
– Сертифікат;

Регламент заходу:

– 11:00-11:30 – Підключення до конференції в ZOOM
– 11:30-13:00 – Сесія №1. СИТНИК Сергій
– 13:00-13:15 – Перерва
– 13:15-14:15 – Сесія №2. СИТНИК Сергій
– 14:15 – Відповіді на питання



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок11:30 - 17 Кві 2025
  • Завершення14:15 - 17 Кві 2025
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay