Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР / СЕМІНАР

Заборгованості в обліку 2025: Повернення до перебігу термінів позовної давності з 4.09, Податкові ризики дисконтування, Резерв сумнівних боргів, Інвентарізація заборгованостей, Валютні та безнадійні заборгованості, Заборгованості фізосіб (зарплатні, підзвітні і не тільки)

Семінари
3137

Заборгованості в обліку 2025: Повернення до перебігу термінів позовної давності з 4.09, Податкові ризики дисконтування, Резерв сумнівних боргів, Інвентарізація заборгованостей, Валютні та безнадійні заборгованості, Заборгованості фізосіб (зарплатні, підзвітні і не тільки)

– Заборгованості в обліку: Вебінар, Консультація
– Поновлення термінів позовної давності вже із 4 вересня 2025 року
– Все про резерв сумнівних боргів
– Дисконтування для «лінивих»
– Інвентарізація заборгованостей: звірки, акти, коригування
– Валютні заборгованості, в т.ч. із резидентами рф, рб:
– Безнадійні заборгованості (контрагентів, проблемних банків, інш.): головні правила списання
– Безнадійні заборгованості у платника єдиного податку
– Інші способи врегулювання та закриття заборгованостей: особливі випадки.
– Заборгованості фізосіб (зарплатні, підзвітні і не тільки)

Програма заходу:

Тема 1. Поновлення термінів позовної давності вже із 4 вересня 2025 року!!!! Як підготуватися до змін у ЦКУ та запобігти податковим ризикам

– Терміни позовної давності відновлюються! З якої дати запрацють новації до ЦКУ
– Як рахувати позовну давність після відновленя термінів перебігу: робимо інвентарізацію розрахунків!
– Що робити із заборгованостіми, по яким наближається сплив термінів позовної давності. Які бухгалтерські та податкові дії слід вчинити
– Інвентарізація заборгованостей: чи варто чекати річної звітності
– Наслідки списання заборгованостей: згадуємо про типові податкові ризики

Тема 2. Заборгованості в обліку: основні правила визнання, структура рахунків, облікові особливості та фінзвітність

– Які правила є головними для визнання заборгованостей,
– Чим облік кредиторки відрязняється від обліку дебіторки
– Чому важливо не помилятися у поділі забогованостей на довгострокові та короткострокові
– Як правільно представити розрахунки у фінзвітності

Тема 3. Все про резерв сумнівних боргів:

– Хто та коли має нараховувати та під яку заборгованість
– Як розпочати нарахування у разі зміни статусу підприємства – з мікро на мале
– Який метод облікової політики обрати, щоб нараховувати резерв не завжди, а за бажанням
– Коригування та використання резерву: вплив на Декларацію з податку на прибутку та головні облікові правила
– Чи можна списати заборгованість без резерву
– Коли відсутність резерву буде податковою помилкою

Тема 4. Дисконтування для «лінивих»:

– Коли законно можно не дисконувати забогованості: діагностики проблеми, як визначити випадки, я вких без дисконування не обійтися
– Як документально оформити факт відсутності дисконтування без помилок
– Що має бути зазначено в обліковій політиці, якщо дисконтування не оминути
– Головні розрахункові правила дисконтування
– Податкові наслідки дисконування: при визнанні та при виправленні помилок
– Як податківці перевіряють і де є зона ризику: аналіз судової практики та практики перевірок

Тема 5. Інвентарізація заборгованостей: звірки, акти, коригування.

– Головні аспекти документування та інтерпритації наслідків

Тема 6. Валютні заборгованості, в т.ч. із резидентами рф, рб:

– Оцінка, курсові різниці, списання – чи слід нараховувати курсові різниці і коли їх нарахування можна припинити
– За яким курсом правильно списати заборгованість
– Розрахунки країною – агрессором: списувати чи ні? обмеження, які діють в період воєнного стану. Хто зможе скористатися, які податкові наслідки
– Як закрити розрахунки, якщо заборгованість в рублях погасили у іншій валюті. Що із курсовими різницями

Тема 7. Безнадійні заборгованості (контрагентів, проблемних банків, інш.): головні правила списання

– Чи можна списувати заборгованості у період воєнного стану
– Що простіше – нарахувати 100% резерв чи списати
– Які документи достатні для списання
– Податкові наслідки списання: чи треба чекати терміну давності, чи можна списати, якщо не було претензійної роботи, ч треба чекати банкрутства
– Списання в Декларації із податку на прибуток: як працює головний алгоритм визнання безнадійності в ПКУ
– Коли безнадійна заборгованість стає безповоротною фіндопомогою: чи можливі ці ситуації у воєнний час, що будуть перевіряти податківці
– ПДВ-наслідки списання забогованостей товарних та грошових у покупця та продавця.

Тема 8. Безнадійні заборгованості у платника єдиного податку:

– Що треба знати, коли треба збільшувати дохід,
– Чи є можливість униктути подвійного оподаткування при списанні безнадійної кредиторки
– Як закрити забов’язання, щоб не втратити статус платника ЄП

Тема 9. Інші способи врегулювання та закриття заборгованостей: особливі випадки.

– Залік, уступка, переведення боргу, прощення: сфера застосування податкові наслідки , документальне оформлення, алгоритм проводок на всі випадки

Тема 10. Заборгованості фізосіб (зарплатні, підзвітні і не тільки):

– Коли та яку заборгованість можна списати
– Заборгованості при звільненні працівників – підзвіт та інші. Як розійтися, щоб не наробити податкових помилок
– Чи треба утримувати ПДФО та ВЗ при списанні заборгованостей
– Як документально оформити «безподаткове» списання
– Фізособа, якій простили борг: як відзвітуватися до податкової і коли виникає такий обов’язок

У вартість включено:

Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 6 годин;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 5 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 оцінок, середнє: 4,90 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
  • Відомий експерт з податкового планування та бухгалтерського обліку, Редактор газети “Бухгалтерія”
Дата і час
  • Початок11:00 - 27 Сер 2025
  • Завершення17:00 - 27 Сер 2025
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay