Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

ПДВ та податок на прибуток 2024: Зміни, Нові форми податкових накладних та декларації, Аналізуємо зміни в нормативних документах, Обговорюємо найактуальніші практичні ситуації (документи, операції, декларація та інші питання)

Семінари
121

ПДВ та податок на прибуток 2024: Зміни, Нові форми податкових накладних та декларації, Аналізуємо зміни в нормативних документах, Обговорюємо найактуальніші практичні ситуації (документи, операції, декларація та інші питання)

Вебінар, Податкові накладні (заповнення/виправлення); Коригування/повернення та складення розрахунків коригування (РК); Реєстрація ПДВ-документів та розміри штрафів; Відображення податкового кредиту; ПДВ-особливості обліку знищеного/зруйнованого майна; Отримання відшкодування за пошкоджене майно; Нарахування ПДВ та як це робити правильно?; Орендні операції під час війни; Безоплатна передача майна та її податкові наслідки; Звільнення від оподаткування операцій з постачання «воєнної» продукції; Списання заборгованості та ПДВ-наслідки; Операції з постачання/придбання програмної продукції; Виправлення декларації з ПДВ, Оптимізація податків. Податок на прибуток (Операції у сфері зовнішньоекономічної діяльності, Аналіз розповсюджених операцій та можливих коригувань при розрахунку оподатковуваного прибутку, в тому числі, Операції з необоротними активами).

Програма вебінару:

Розділ 1. Податок на додану вартість (ПДВ): документи, операції, звітність.

Тема 1. Податкові накладні та деякі особливості їх заповнення/виправлення

а. Зміни до форми податкової накладної та порядку її складення
— Нові реквізити. Кого вони стосуються, в яких випадках заповнюються
— Оновлений/змінений порядок складення податкової накладної на «компенсаційні» зобов’язання. Яку аналітику від підприємства потребують нові правила складення податкової накладної?

б. Аналіз нової форми декларації та додатків до неї, в тому числі:
— Рядки/додатки для відображення операцій з «спецекспорту» сільськогосподарської продукції
— Відображення коригування/зменшення податкового кредиту без зареєстрованого РК. Які нові можливості передбачені формою додатка Д1?
— Наявність від’ємного значення ПДВ та його розшифровка за новими вимогами
— Розрахунок «коефіцієнту розподілення» ПДВ та його відображення в додатку до декларації

Тема 2. Як визначити період, протягом якого можна відображати податковий кредит (або зменшувати зобов’язання):

— у випадку блокування ПН/РК, несвоєчасного отримання, взаємодіях з платниками, які перебували на «спецрежимі»;
— приклади розрахунку строку з урахуванням спеціальних «воєнних» правил

Тема 3. Питання щодо коригування/повернення та складення розрахунків коригування (РК), в тому числі:

— запізнення в отриманні мінусового РК від постачальника. Чому податківці застосовують до покупця штрафи за начебто несвоєчасну реєстрацію? Які існують варіанти уникнення/оскарження штрафних санкцій
— необхідність коригування ПДВ після сплину 1095 днів від дати операції. Можливі альтернативні варіанти «відкоригувати» ПДВ;

— порядок визначення дати складення РК (в тому числі в нестандартних ситуаціях);
— взаємовідносини з контрагентом, який на момент коригування ПДВ вже не є платником;
— повернення товару кінцевим споживачем. Нюанси для роздрібної торгівлі;
— «анулювання» операції з надання послуг. Які дії варто вчинити аби законно «відкоригувати ПДВ;
— виправлення помилок в ІПН покупця. Як складати документи, як відображати в декларації.

Тема 4. «Спеціально-воєнні» терміни реєстрації пдв-документів та розміри штрафів

— з якого періоду та до яких документів слід застосовувати спеціальні терміни реєстрації
— який розмір штрафу мають застосувати у випадку реєстрації «старих» документів (в тому числі аналіз судової практики)

Тема 5. Блокування ПДВ-документів:

а. Терміни подання документів для розблокування (в тому числі з урахуванням воєнної» зупинки строків)

— дії платника в разі неможливості (небажання) подавати документи для розблокування
— чи можливі штрафи за нереєстрацію ПДВ-документів у разі відсутності рішення про розблокування

б. Аналіз окремих ПДВ-операцій:

— липневі зміни в частині звільнення від оподаткування операцій з ввезення певної категорії товарів. Дії платника при постачанні таких товарів на території України
— продаж «воєнних» товарів та спеціальні правила оподаткування
— «дешеві» продажі товарів (послуг). Донарахування ПДВ до звичайної ціни (вартості покупки)
— уцінка, списання зіпсованих товарів, готової продукції (в тому числі внаслідок воєнних дій, відсутності електрики тощо) та вплив цих операцій на облік ПДВ

— списання заборгованостей і коригування ПДВ: що і як коригувати?
— отримання «помилкового» платежу, «залік» сум по різним договорам
— ліквідація/списання та крадіжка основних засобів. Які документи потрібно мати, щоб не нараховувати податкові зобов’язання (загальні правила та «воєнні» особливості)
— аналіз деяких операцій, проведених у зовнішньоекономічній діяльності (включаючи «дешевий» імпорт та експорт, повернення раніше ввезених товарів, безкоштовне надходження товарів від нерезидентів)

Розділ 1. Податок на прибуток

Тема 1. Операції у сфері зовнішньоекономічної діяльності

а. Розрахунок курсових різниць та позиція податкової щодо відображення витрат по курсовим різницям

— Простроченні заборгованості з нерезидентом. Як визначити момент списання боргу до складу доходу
— Закриття заборгованостей з нерезидентом. Чи на всі з них розповсюджується заборона на залік зустрічних вимог
— Коригування фінрезультату в операціях з «особливими» нерезидентами. Останні зміни в переліку таких нерезидентів
— Формування первісної вартості активів при їх придбанні у нерезидентів. Як неправильне визначення курсу НБУ може вплинути на розмір оподатковуваного прибутку

б. Аналіз розповсюджених операцій та можливих коригувань при розрахунку оподатковуваного прибутку, в тому числі:

— при сплаті страхових платежів за договорами добровільного медичного страхування
— при нарахуванні резервів та забезпечень;
— відображення в обліку безоплатно отриманих запасів. Особливості з безкоштовним імпортом;
— при придбанні товарів/послуг у неприбуткових організацій
— відсотки, нараховані за кредитами та позиками
— благодійність. коригування операцій з окремими неприбутковими організаціями, а також операцій з фізичними особами

в. Операції з необоротними активами:

— Відображення в обліку необоротних активів, що їх було примусово відчужено або «мобілізовано»:
— як потрібно обліковувати таке майно, чи можна/потрібно його списати. Облікові наслідки при списанні;
— чи можна амортизувати таке майно, якщо його не списано.
— «Нестикування» бухгалтерських правил відображення зруйнованого/переданого/мобілізованого майна та вимог інших нормативних документів.

г. Інші питання:

— придбання та облік пального для забезпечення роботи генератора.
— «генераторне» світло в офісних/торговельних приміщеннях, що передаються в оренду. Як правильно оформити документи для орендаря аби орендодавцю не отримати зайвих проблем
— безоплатне передання активів різним отримувачам. Як статус отримувача впливає на розрахунок оподатковуваного прибутку. Аналіз необхідного/бажаного «пакету» документів

У вартість включено:

Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 3 години;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 5 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат.

Регламент заходу:

14:30-15:00 – Підключення до ZOOM.
15:00-16:30 – Сесія №1. САМАРЧЕНКО Олена
16:30-16:45 – Перерва. Відповіді на запитання
16:45-18:15 – Сесія №2. САМАРЧЕНКО Олена
18:15 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
  • Експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, Приватна практика
Дата і час
  • Початок15:00 - 12 Вер 2024
  • Завершення18:15 - 12 Вер 2024
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Публікації експертного блогу Відповіді на всі Ваші питання

MARMAER

Семінари, Вебінари, Онлайн-курси, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay