Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Бронювання працівників 2024: Зміни в електронному бронюванні з 1 жовтня: Нові умови бронювання в ДІЇ, Економічне бронювання-2025: критерії для роботодавця, Умови захисту від призову, плата за захист (taх), обмеження, звітність! Бронювання за списками на папері

Семінари
700

Бронювання працівників 2024: Зміни в електронному бронюванні з 1 жовтня: Нові умови бронювання в ДІЇ, Економічне бронювання-2025: критерії для роботодавця, Умови захисту від призову, плата за захист (taх), обмеження, звітність! Бронювання за списками на папері

Вебінар з бронювання працівників 2024: Зміни від кабміну, Нова постанова, Бронювання в ДІЇ, Дефіцитні ВОС, Отримання критичного статусу, Оформлення відстрочок, Е-бронювання, Бронювання працівників за списком, Звіт про заброньованих, Анулювання бронювання, Перевірки ТЦК, Штрафи та відповідальність

Програма вебінару:

Розділ І. Зміни в Електронному бронюванні з 1 жовтня: нові додаткові умови для бронювання в ДІЇ.

1. Нові додаткові умови для електронного бронювання: внесення в список ДІІ даних з ВОД – реквізити, спеціальність, дату уточнення даних!
2. Військовий облік на підприємстві обов’язковий для електронного бронювання: нова вимога до постанови про електронне бронювання. Кейс з бронювання в ДІІ

3. Результат бронювання або ПРО ВИТЯГ: QR-код та електронне підтвердження бронювання
4. Заброньований працівник звільнився: що із бронюванням та як здійснити розбронювання? 

5. Залежність ДІЇ від Реєстру ПФУ: яскраві приклади повного каламбуру в Реєстрі застрахованих осіб. Коли ПФУ зможе виправити помилкові дані в реєстрі чи як роботодавцю це зробити самостійно 
6. Відомості про працівників (прийняття, звільнення, переведення): як подати, строки подання та їх порушення, а якщо не подати?
7. Відповіді на запитання 

Розділ ІІ. Економічне бронювання-2025: які критерії для роботодавця, для ФОП (у кожного свої!)

1. Чи потрібно мати критичний статус підприємству для здійснення економічного бронювання?
2. Які роботодавці підпадають під критерії здійснення економічного бронювання? 

3. Які обмеження діють для роботодавців: скільки працівників можна забронювати за програмою економічного бронювання?
4. На який період можна забронювати працівника за програмою економічного бронювання: на місяць? на квартал? На півроку чи на рік?

5. Призовник, військовослужбовець, резервіст: кого можна економічно забронювати? Що з ВОД та оновленням даних має бути?
6. Рівень щомісячної зарплати для економічного бронювання як умова захисту від призову: як розрахувати?

7. Плата за захист (чи TAX за бронювання): кому і скільки
8. Звітність по зарплаті щомісячно з 1 січня 2025: яку інформацію міститиме щодо економічного бронювання
9. Відповіді на запитання 

Розділ ІІІ. Бронювання за списками на папері 

1. Кого краще подавати на паперові списки (додаток 1) для бронювання?
2. Як заповнити дані про чисельність на бронювання 50%-100% (додаток 2) 

3. Текст обґрунтування до пакету документів для бронювання. Чи потрібні копії ВОД?
4. Результат бронювання – додаток 3 (витяг) та додаток 5 (повідомлення).

5. Анулювання бронювання: (не)реальний кейс 
6. Щоквартальна звітність про бронювання 

7. Перевірки ТЦК: коли чекати?
8. Відповіді на запитання

У вартість включено:

Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 3 години;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат

Регламент заходу:

10:30-11:00 – Підключення до MyOwnConference
11:00-14:00 – Мойсеєнко Тетяна
14:00 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок12:00 - 07 Лис 2024
  • Завершення15:00 - 07 Лис 2024
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
2300
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Публікації експертного блогу Відповіді на всі Ваші питання

MARMAER

Семінари, Вебінари, Онлайн-курси, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay