Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Бронювання працівників & Моніторинг 2025: Зміни! Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних для квоти 50% з метою бронювання, Отримати критичний статус: ТОП-5 документів для подання на критичність, Повний пакет документів для ідеального військового обліку, Як проходять перевірки ТЦК у 2025 році

Семінари
1242

Бронювання працівників & Моніторинг 2025: Зміни! Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних для квоти 50% з метою бронювання, Отримати критичний статус: ТОП-5 документів для подання на критичність, Повний пакет документів для ідеального військового обліку, Як проходять перевірки ТЦК у 2025 році

– Бронювання працівників та критичність 2025: Вебінар
– Важливі зміни щодо бронювання та критичності
– Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних для квоти 50% з метою бронювання
– Зменшення кількості військовозобов’язаних: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам?
– Нові строки зберігання документів з військового обліку
– Повний пакет документів для ідеального військового обліку
– Як проходять перевірки ТЦК у 2025 році? Інші цікаві кейси від ТЦК в Оберіг.
– ТОП-20 питань для перевірки. ТОП-10 документів для перевірки
– МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ!
– Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки для працівників – військовозобов’язаних, яких обліковує СБУ та розвідка
– Штрафи та помилки

Програма вебінару:

1. Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):

– Зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня
– Заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання
– Мобілізовані працівник після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?
– Похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок

2. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:

– Дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?
– Які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту

3. У розшуку, не оновив дані, не немає ВІН, не пройшов ВЛК: наслідки для роботодавця та працівника-військовозобов’язаного

4. Отримати Критичний статус:

– Пакет документів для отримання критичності в 2025
– Довідка до середню зарплату 20 000 грн: який розрахунок застосовують роботодавці
– Випадки анулювання критичності

5. Моніторинг бронювання та дотримання критичності:

– Хто здійснює моніторинг бронювання, а хто контролює критичність
– 20 000 грн Зарплата щомісяця для заброньованого: які доходи включаються до «20 000 нарахованої зарплати»
– Як діяти якщо заброньованому працівнику нарахована зарплата за місяць не дотягує до 20 000 грн: чи допустимо анулювати добровільно бронь? Які наслідки очікувати роботодавцю та заброньованому
– 20 000 грн Середня зарплата щомісяця для підтвердження критичності, і не тільки: як визначатимуть дотримання умов критичності підприємствами
– Коли розпочнеться моніторинг бронювання та дотримання критичності
– Заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності

6. Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025: що змінилось та як забезпечити зберігання документів на підприємстві

7. Повний пакет документів для ідеального військового обліку: що має підготувати підприємство та яка відповідальність за відсутність таких документів

8. Перевірки ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання:

– Види перевірок з ТЦК та як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 році?
– Хто, як і коли повідомлять про початок перевірки в 2025 році?
– ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року
– ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК
– Бронювання працівників 2024-2025: які документи готуємо
– ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець

9. Найпоширеніші помилки роботодавців та штрафи за порушення від 34000 грн до 59500 грн, які вже виписано роботодавцям

10. Відповіді на запитання

Умови участі:

– Знижки: 2 учасника – 5%, 3 та більше – 10%

У вартість включено:

– Тривалість заходу [Вебінар]: 5 годин;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису на 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат;

Придбати відеозапис:

– Ви можете придбати актуальний відеозапис попереднього заходу
– Доступ до запису 7 днів, презентації, питання доповідачу на пошту
– Дата попереднього заходу: 29.05.2025
– Вартість відеозапису: 2500 грн
– Пошта: info@marmaer.com

Регламент заходу:

– 10:00-10:30 – Підключення до MyOwnConference
– 10:30-15:30 – Мойсеєнко Тетяна
– 15:30 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок10:30 - 18 Лип 2025
  • Завершення15:30 - 18 Лип 2025
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay