Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Бронювання працівників та критичність 2025: Зміни у бронюванні з 1.04, Перебронювання, Анулювання бронювання, Перевірка ТЦК, Критичність: причини втрати в березні-квітні, Моніторинг 20к, ВЛК-зміни, Повістки/розпорядження, Порушення правил ВО, Організація військового обліку

Семінари
1148

Бронювання працівників та критичність 2025: Зміни у бронюванні з 1.04, Перебронювання, Анулювання бронювання, Перевірка ТЦК, Критичність: причини втрати в березні-квітні, Моніторинг 20к, ВЛК-зміни, Повістки/розпорядження, Порушення правил ВО, Організація військового обліку

– Бронювання працівників та критичність 2025: Вебінар
– ВЛК, повістки, порушення правил ВИО, зміни дат бронювання
– «Не підлягає бронюванню»: випадки і можливі причини відмови, повторне бронювання – коли?
– Критичність підприємства: причини втрати в березні-квітні
– Відсутності податкових боргів для дотримання критичності
– МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності
– Організація та ведення військового обліку в 2025 році
– Облікові документи, ВОД, листування з ТЦК (повідомлення, розпорядження тощо)
– Перевірки ТЦК у 2025 році
– Інші цікаві кейси від ТЦК в Оберіг.
– Як перевіряють ведення військового обліку, скільки триває перевірка, види перевірок
– ТОП-10 документів для перевірки
– ТОП-20 питань для перевірки, як підготуватися
– Штрафи та помилки

Програма вебінару:

Розділ 1. Перевірка ТЦК в 2025: які документи треба підготувати, які застосовують штрафи та за які помилки:

1. Перевірки ТЦК щодо ведення військового обліку, бронювання
– Види перевірок з ТЦК та як дізнатися коли вас перевірить ТЦК?
– Як і коли ТЦК (не)повідомлять про початок перевірки
– Як виглядає Акт перевірки та ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК
– ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК
– Бронювання працівників 2024-2025: які документи готуємо
– ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець

2. Найпоширеніші помилки роботодавців та штрафи, які вони вже отримали
3. Штрафи за порушення від 34000 грн до 59500 грн: нові штрафи діють та як вони накладаються. Недоліки та порушення – відмінності

Розділ 2. Моніторинг критичності та бронювання: як контролювати дотримання 20 000 грн. Скасування критичності, або які причини призвели до втрати критичності в березні-квітні!? 

1. Скасування критичності, або які причини призвели до втрати критичності в березні-квітні!?
2. Моніторинг критичності та бронювання: як контролювати дотримання 20 000 грн.
– Бронювання працівників із зарплатою 20 000 грн: правила дотримання в повних і неповних місяцях (прийняття, звільнення, лікарняні, відпустки, бронювання наприкінці місяця, анулювання на початку місяця та інші кейси)

– Як і хто здійснює щомісячний моніторинг зарплати заброньованих працівників. Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для швидкого поновлення бронювання 
– Критичність підприємства: щомісячні обовʼязкові умови дотримання критичності – податкові борги, середня зарплата 20 000 грн по підприємству. Правила розрахунку

– Як і хто здійснює щомісячний моніторинг на дотримання умов критичності (покроковий ланцюг передачі інформації). Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для інформування заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності  

Розділ 3. Зміни у бронюванні з 1 квітня. Як бронювати в ДІЯ з 1 квітня: зміни у чисельності для квоти, помилки в списках, квота та як її збільшити, відмови, анулювання бронювання:

1. Чисельність для квоти з метою бронювання зазнала змін: про яких мобілізованих йде мова? Чи можна працевлаштувати сьогодні мобілізованого з метою збільшення численності?

2. АНУЛЮВАННЯ бронювання добровільно чи за потребою підприємства з метою перебронювання: тепер за 5 ДНІВ, як заповнити та подати заявку в ДІЯ

3. Помилки в списках: зручне виправлення в 2025
4. Квота 50% для бронювання: похибки та розбіжності розрахунків в ДІЯ.

Розділ 4. Організація військового обліку з 0, ведення військового обліку в 2025 році:

1. Правила організації військового обліку на підприємстві
– Наказ про осіб, які ведуть ВО, їх дублерів, доплати. Функціональні обов’язки
– Додаток 1 Повідомлення про осіб, які відповідальні та які ведуть ВО: заповнюємо та подаємо до ТЦК, строки подання, вихідна реєстрація, правила подачі
– Правила військового обліку, ознайомлення з ними (аркуші)
– Методичне забезпечення військового обліку
– Листування з ТЦК
– Додаток 9 Журнал обліку результатів перевірок: правила ведення та заповнення
– План роботи на 2025 рік, результати обліку за 2024 рік

2. Практичні навички ведення військового обліку на підприємстві
– Додаток 4 Повідомлення про зміну облікових даних: заповнення та подання на новоприйнятих, звільнених та осіб, які змінили особисті відомості
– Додаток 5 Ведення списків на 4 групи: заповнюємо на кожну групу. Нові списки на 01.01.2025 року
– Формуємо Справу до кожної групи
– Додаток 12 Відомість на 4 групи: заповнюємо на кожну групу

3. Звірка даних.

Умови участі:

– Знижки: 2 учасника – 5%, 3 та більше – 10%

У вартість включено:

– Тривалість заходу [Вебінар]: 5 годин;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису на 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат;

Відеозапис:

– Дата заходу: 11.03.2025
– Вартість: 2500 грн

Регламент заходу:

– 10:00-10:30 – Підключення до MyOwnConference
– 10:30-15:30 – Мойсеєнко Тетяна
– 15:30 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок10:30 - 16 Кві 2025
  • Завершення15:30 - 16 Кві 2025
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay