Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Бронювання працівників в ДІЇ 2024: Постанови №1332, №1362, Перебронювання – “з чистого аркушу”, Подача списків, Переведення на спецоблік – отримання та анулювання відстрочки, Зміни до порядку отримання статусу критичності (Перегляд статусів, Критерії), Запити, повістки та розпорядження

Семінари
911

Бронювання працівників в ДІЇ 2024: Постанови №1332, №1362, Перебронювання – “з чистого аркушу”, Подача списків, Переведення на спецоблік – отримання та анулювання відстрочки, Зміни до порядку отримання статусу критичності (Перегляд статусів, Критерії), Запити, повістки та розпорядження

– Вебінар з бронювання працівників 2024 в ДІЇ
– Аналіз Постанови №1362 від 29.11.2024 щодо посилення відповідальності за недотримання умов бронювання.
– Аналіз Постанови № 1332 від 22.11.2024 року.
– Зміни до порядку отримання статусу критичності (Перегляд наданих статусів, Критерії).
– Які умови та правила перебронювання працівників в січні та лютому 2025 року?%;
– Бронювання працівників виключо в ДІЇ; Чи потрібне ведення військового обліку роботодавцем?;
– Критичні критерії 2024-2025 з 1грудня?;
– Обов’язкове ВЛК, Резерв+ чи ВОД;
– Розпорядження з повістками та без, Штрафи за порушення правил військового обліку.

Дата на вибір:

— 16 грудня, з 10.00-14:00
— 18 грудня, з 12.00

Програма вебінару:

1. Бронювання працівників на підприємстві в ДІЇ з 1 грудня.

а. Аналіз Постанови №1362 від 29.11.2024 щодо посилення відповідальності за недотримання умов бронювання.

– Нові вимоги до рівня заробітної плати
– Санкції за порушення умов бронювання
– Можливість перебронювання співробітників
– Нові бронювання без поновлення статусу

б. Аналіз постанови №1332 від 22.11.2024

– Перебронювання усіх заброньованих вже в січні-лютому 2025 обов’язково! Які умови та правила оновлення бронювання
– Забронювати тільки за умови ведення військового обліку: як ДІЯ перевірятиме ведення військового обліку роботодавцем
– Додаткові відомості для бронювання: ВОД, ВОС, ДАТА оновлення даних!
– Кількість військовозобов’язаних: як буде розраховуватися
– Результати бронювання: коли позитивний, а коли негативний. Взаємодія ДІЇ з різними реєстрами
– Анулювання бронювання: нове від Мінекономіки

2. Критичні критерії 2024-2025: з 1 грудня нові, посилені, вимоги та умови, щомісячний моніторинг.

3. Зарплати не менше 20 тис грн щомісяця: як виконувати цей показник?

4. Обов’язкове ВЛК до 4 лютого 2025: дії роботодавця.

– Чи потрібно скерувати працівників-військовозобов’язаних для проходження ВЛК?
– Наслідки для працівника та роботодавця якщо військовозобов’язаний не пройде ВЛК до 4 лютого

5. Резерв+ чи ВОД, оновлені та неоновлені данні військовозобов’язаних.

– Як вести військовий облік на підприємстві та проходити звірки з ТЦК

6. Розпорядження з повістками та без: дії роботодавця.

– Штрафи за ігнорування та невиконання розпоряджень роботодавцями

7. Військово-облікові Списки (додаток 5): готуємося до закриття 2024 року та формуємо нові списки військовозобов’язаних, резервістів та призовників на 2025 рік.

– Як правильно «перенести» записи в нові списки та сформувати справи.

8. ТОП-10 обов’язкових документів для військового обліку в 2025 році.

9. Штрафи за порушення правил військового обліку: скільки, коли та кому загрожують

10. Відповіді на запитання

Умови участі:

– Знижки: 2 учасника – 5%, 3 та більше – 10%

У вартість включено:

– Тривалість заходу [Вебінар]: 3-4 години;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису на 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат;

Регламент заходу:

– 11:30-12:00 – Підключення до MyOwnConference
– 12:00-15:00 (16:00) – Мойсеєнко Тетяна
– 15:00 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок12:00 - 16 Гру 2024
  • Завершення15:00 - 16 Гру 2024
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay