Бронювання працівників 2025 (ЗМІНИ): Новий порядок та правила з 16.04, Квоти 50% з метою бронювання, Зменшення кількості військовозобов’язаних, Ідеальний військовий облік (Повний пакет документів), Перевірки ТЦК, МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ, бронювання за Списками Мінекономіки

– Бронювання працівників та критичність 2025: Вебінар
– Важливі зміни з 16 квітня щодо бронювання та критичності
– Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних для квоти 50% з метою бронювання
– Зменшення кількості військовозобов’язаних: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам?
– Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025
– Повний пакет документів для ідеального військового обліку
– Як проходять перевірки ТЦК у 2025 році? Інші цікаві кейси від ТЦК в Оберіг.
– ТОП-20 питань для перевірки. ТОП-10 документів для перевірки
– МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ!
– Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки з 16.04.2025 для працівників – військовозобов’язаних, яких обліковує СБУ та розвідка
– Штрафи та помилки
1. Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):
– зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня
– заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання
– мобілізовані працівник після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?
– похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок
2. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:
– дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?
– які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту
3. Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки для працівників – військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку в СБУ та розвідці.
4. Підстави для анулювання броні та випадки анулювання.
5. Моніторинг критичності та бронювання: хто і як контролює дотримання 20 000 грн. Випадки анулювання критичності:
– Бронювання працівників із зарплатою 20 000 грн: правила дотримання в повних і неповних місяцях (прийняття, звільнення, лікарняні, відпустки, бронювання наприкінці місяця, анулювання на початку місяця та інші кейси)
– Як і хто здійснює щомісячний моніторинг зарплати заброньованих працівників. Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для швидкого поновлення бронювання
– Критичність підприємства: щомісячні обовʼязкові умови дотримання критичності – податкові борги, середня зарплата 20 000 грн по підприємству. Правила розрахунку
– Як і хто здійснює щомісячний моніторинг на дотримання умов критичності (покроковий ланцюг передачі інформації). Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для інформування заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності
6. Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025: що змінилось та як забезпечити зберігання документів на підприємстві
7. Повний пакет документів для ідеального військового обліку: що має підготувати підприємство та яка відповідальність за відсутність таких документів
8. Перевірки ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання:
– Види перевірок з ТЦК та як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 році?
– Хто, як і коли повідомлять про початок перевірки в 2025 році?
– ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року
– ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК
– Бронювання працівників 2024-2025: які документи готуємо
– ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець
9. Найпоширеніші помилки роботодавців та штрафи за порушення від 34000 грн до 59500 грн, які вже виписано роботодавцям
10. Відповіді на запитання
– Знижки: 2 учасника – 5%, 3 та більше – 10%
– Тривалість заходу [Вебінар]: 5 годин;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису на 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат;
– Ви можете придбати актуальний відеозапис попереднього заходу
– Доступ до запису 7 днів, презентації, питання доповідачу на пошту
– Дата попереднього заходу: 16.04.2025
– Вартість відеозапису: 2500 грн
– Пошта: info@marmaer.com
– 10:00-10:30 – Підключення до MyOwnConference
– 10:30-15:30 – Мойсеєнко Тетяна
– 15:30 – Відповіді на запитання учасників