Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Бронювання працівників 2025 (ЗМІНИ): Новий порядок та правила з 16.04, Квоти 50% з метою бронювання, Зменшення кількості військовозобов’язаних, Ідеальний військовий облік (Повний пакет документів), Перевірки ТЦК, МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ, бронювання за Списками Мінекономіки

Семінари
1210

Бронювання працівників 2025 (ЗМІНИ): Новий порядок та правила з 16.04, Квоти 50% з метою бронювання, Зменшення кількості військовозобов’язаних, Ідеальний військовий облік (Повний пакет документів), Перевірки ТЦК, МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ, бронювання за Списками Мінекономіки

– Бронювання працівників та критичність 2025: Вебінар
– Важливі зміни з 16 квітня щодо бронювання та критичності
– Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних для квоти 50% з метою бронювання
– Зменшення кількості військовозобов’язаних: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам?
– Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025
– Повний пакет документів для ідеального військового обліку
– Як проходять перевірки ТЦК у 2025 році? Інші цікаві кейси від ТЦК в Оберіг.
– ТОП-20 питань для перевірки. ТОП-10 документів для перевірки
– МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ!
– Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки з 16.04.2025 для працівників – військовозобов’язаних, яких обліковує СБУ та розвідка
– Штрафи та помилки

Програма вебінару:

1. Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):

– зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня
– заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання
– мобілізовані працівник після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?
– похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок

2. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:

– дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?
– які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту

3. Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки для працівників – військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку в СБУ та розвідці.

4. Підстави для анулювання броні та випадки анулювання.

5. Моніторинг критичності та бронювання: хто і як контролює дотримання 20 000 грн. Випадки анулювання критичності:

– Бронювання працівників із зарплатою 20 000 грн: правила дотримання в повних і неповних місяцях (прийняття, звільнення, лікарняні, відпустки, бронювання наприкінці місяця, анулювання на початку місяця та інші кейси)

– Як і хто здійснює щомісячний моніторинг зарплати заброньованих працівників. Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для швидкого поновлення бронювання

– Критичність підприємства: щомісячні обовʼязкові умови дотримання критичності – податкові борги, середня зарплата 20 000 грн по підприємству. Правила розрахунку

– Як і хто здійснює щомісячний моніторинг на дотримання умов критичності (покроковий ланцюг передачі інформації). Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для інформування заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності

6. Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025: що змінилось та як забезпечити зберігання документів на підприємстві

7. Повний пакет документів для ідеального військового обліку: що має підготувати підприємство та яка відповідальність за відсутність таких документів

8. Перевірки ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання:

– Види перевірок з ТЦК та як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 році?
– Хто, як і коли повідомлять про початок перевірки в 2025 році?
– ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року
– ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК
– Бронювання працівників 2024-2025: які документи готуємо
– ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець

9. Найпоширеніші помилки роботодавців та штрафи за порушення від 34000 грн до 59500 грн, які вже виписано роботодавцям

10. Відповіді на запитання

Умови участі:

– Знижки: 2 учасника – 5%, 3 та більше – 10%

У вартість включено:

– Тривалість заходу [Вебінар]: 5 годин;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису на 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат;

Придбати відеозапис:

– Ви можете придбати актуальний відеозапис попереднього заходу
– Доступ до запису 7 днів, презентації, питання доповідачу на пошту
– Дата попереднього заходу: 16.04.2025
– Вартість відеозапису: 2500 грн
– Пошта: info@marmaer.com

Регламент заходу:

– 10:00-10:30 – Підключення до MyOwnConference
– 10:30-15:30 – Мойсеєнко Тетяна
– 15:30 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок10:30 - 29 Тра 2025
  • Завершення15:30 - 29 Тра 2025
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay