Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР / СЕМІНАР

Військовий облік на підприємстві 2025: Організація та ведення військового обліку (документи, ВОД, листування з ТЦК (повідомлення, розпорядження тощо), Практичні навички (Додатки, Справи, робота з ТЦК), Звірка даних, перевірки ТЦК та Генштабу, ТЦК що ВО, штрафи та помилки

Семінари
459

Військовий облік на підприємстві 2025: Організація та ведення військового обліку (документи, ВОД, листування з ТЦК (повідомлення, розпорядження тощо), Практичні навички (Додатки, Справи, робота з ТЦК), Звірка даних, перевірки ТЦК та Генштабу, ТЦК що ВО,  штрафи та помилки

– Військовий облік на підприємстві 2025 (Вебінар, Семінар);
– Сучасні правила і практика (Одноденний практичний курс підвищення кваліфікації щодо військового обліку);
– Хто зобов’язаний вести військовий облік на підприємстві?;
– Правила організації та ведення військового обліку на підприємстві;
– Практичні навички ведення військового обліку на підприємстві (Додатки, Справи, робота з ТЦК);
– Звірка даних: внутрішня та зовнішня;
– Планові та позапланові перевірки ТЦК
Генштабу щодо ведення ВО;
– Відповідальність за порушення ведення військового обліку: які штрафи діють та як вони накладаються;
– Недоліки та порушення – відмінності.

Програма вебінару:

Розділ І. Організація військового обліку з 0, ведення військового обліку в 2025 році:

1. Хто зобов’язаний вести військовий облік на підприємстві

2. Формальне та неформальне ведення військового обліку на підприємстві: відмінності.

– Чи дійсно потрібен сертифікат для ведення військового обліку та чи перевіряє ТЦК наявність сертифікату

3. Правила організації військового обліку на підприємстві.

– Наказ про осіб, які ведуть ВО, їх дублерів, доплати. Функціональні обов’язки
– Додаток 1 Повідомлення про осіб, які відповідальні та які ведуть ВО: заповнюємо та подаємо до ТЦК, строки подання, вихідна реєстрація, правила подачі
– Правила військового обліку, ознайомлення з ними (аркуші)
– Методичне забезпечення військового обліку
– Листування з ТЦК
– Додаток 9 Журнал обліку результатів перевірок: правила ведення та заповнення
– Робота в 2025 році

4. ВОД працівника: паперовий чи можна? Та який має бути електронний ВОД?

– Які штрафи та коли очікують роботодавців за облік по недійсним ВОД?

5. Практичні навички ведення військового обліку на підприємстві

– Додаток 4 Повідомлення про зміну облікових даних: заповнення та подання на новоприйнятих, звільнених та осіб, які змінили особисті відомості
– Додаток 5 Ведення списків на 4 групи: заповнюємо на кожну групу. Нові списки на 01.01.2025 року
– Формуємо Справу до кожної групи
– Додаток 12 Відомість на 4 групи: заповнюємо на кожну групу
– Додатки 13 Розпорядження (сповіщення) про виклик до ТЦК: оформлюємо накази для виконання розпорядження

6. Звірка даних:

– Внутрішня: з даними працівників. Порядок організації та проведення, надсилання інформації до ТЦК
– Зовнішня: з ТЦК. Порядок проведення – за місцем звірки, поштовим відправленням

Розділ ІІ. Перевірка ТЦК, штрафи та помилки:

7. Перевірки ТЦК щодо ведення ВО

– Види перевірок з ТЦК та як дізнатися коли вас перевірить ТЦК?
– Як і коли ТЦК (не)повідомлять про початок перевірки
– До кого з роботодавців та чому прийдуть з перевіркою ТЦК вже в 2025
– ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК
– ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК

8. Найпоширеніші помилки роботодавців в 2025 та штрафи, які вони вже отримали

9. Штрафи за порушення від 34000 грн до 59500 грн: нові штрафи діють та як вони накладаються.

– Недоліки та порушення – відмінності

10. Відповіді на запитання

Методичні матеріали курсу:

– Файли Ексель з формами документів військового обліку
– Методичні матерілаи

У вартість включено:

– Тривалість заходу [Вебінар, Семінар]: 4 години;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису: 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат;
– Особиста комунікація з доповідачами та колегами;
– 10 метрів до укриття;
– Забезпеченння залу резервним електропостачання та інтернет з’єднанням;
– Обід у ресторані та кава з випічкою зранку та в перервах;
– Набір для роботи на семінарі: пакет, ручка, блокнот;
– Знижка на поселення в Готелі (звяжіться з вашим менеджером).

Регламент заходу:

– 10:30-11:00 – Підключення до MyOwnConference
– 10:30-11:00 – Реєстрацію учасників в залі.
– 11:00-13:00 – Сесія №1. МОЙСЕЄНКО Тетяна
– 13:00-13:30 – Обід.
– 13:30-16:00 – Сесія №2. МОЙСЕЄНКО Тетяна
– 16:00 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок11:00 - 21 Січ 2025
  • Завершення16:00 - 21 Січ 2025
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Новини та статті Відповіді на всі ваші питання

МАРМАЕР

Семінари, Вебінари, Консультації, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay