Військовий облік на підприємстві 2025: (зміни з 31 липня!), Нові Списки військового обліку (додаток 5) з 31 липня: переходимо правильно! Ідеальний Військовий облік за один день, без стресу і без штрафів» + місяць безкоштовних консультацій з військового обліку та бронювання

– Військовий облік на підприємстві 2025 (Вебінар, Семінар)
– Нові Списки персонального військового обліку (додаток 5) з 31 липня
– Правила військового обліку (додаток 2): зміни з 31 липня
– Уповноважена особа чи інспектор з військового обліку: як найкраще для роботодавця
– Необовʼязковий Сертифікат для ведення ВО – ціна питання та строки підвищення кваліфікації
– Повідомлення про зміну облікових даних (додаток 4) до ТЦК, звірки даних з ТЦК
– Військово-облікові документи працівників
– Розпорядження від ТЦК
– Перевірки ТЦК
– Штрафи за порушення військового обліку
– Нормативно-правові акти, закони, кодекси
1. Нові Списки персонального військового обліку (додаток 5) з 31 липня:
– правильний і своєчасний перехід на нові Списки: в які строки та чи будуть штрафи за несвоєчасний перехід
– тепер це ведення одного списку чи все ж залишається облік у Списках по групам?
– на кого ведеться військовий облік та як вести військовий облік жінок з 31 липня
– як створити Списки в середині року (для тих, хто починає військовий облік з 0)
– заповнення Списків на прикладах та перевірка/звірка актуальної інформації: які документи потрібні для заповнення Списків. Форма Списків в Ексель у подарунок
– формування справ до Списків: яка послідовність складання копій ВОД
– формування Відомості (додаток 12) до Списків: як часто і на яку дату, правила складання, приклад
– затвердження Списків на рік та перенесення даних у нові Списки: яка послідовність і строки, де реєструвати затверджені Списки
– де зберігати Списки та періодичність їх друку
– типові помилки у Списках: які це та наслідки за помилки під час звірок та перевірок ТЦК
– відсутність Списків, справ, Відомостей: наслідки та штрафи для роботодавців
2. Правила військового обліку (додаток 2): зміни з 31 липня
– оновлені Правила з 31 липня: де зберігаємо та як ознайомлюємо. Актуальні Правила для роботи кожному учаснику
– чи дійсно потрібен стенд для Правил військового обліку?
– дистанційні працівники: чи потрібно ознайомлювати з Правилами військового обліку та як на таке «ознайомлення через ЕДО» дивиться ТЦК під час перевірок?
– аркуші ознайомлення з Правилами: як оформити і де зберігати, приклад
3. Уповноважена особа чи інспектор з військового обліку: як правильно та як найкраще для роботодавця
– правильне призначення особи для ведення військового обліку, приклад наказу
– правила заповнення та своєчасне подання Повідомлення (додаток 1) до ТЦК про призначення особи, способи подачі, приклад заповнення
– зміна відповідальної особи чи інспектора: правила та строки подання Повідомлення до ТЦК
– чи може керівник бути уповноваженим для ведення військового обліку? Які наслідки очікувати роботодавцю від ТЦК
– перелік обовʼязків або типова посадова інструкція/стандарт: що кому обрати та як затвердити і ввести в дію. Типова посадова інструкція інспектора з військового обліку у подарунок
– доплата чи оплата за ведення військового обліку: кому і скільки, хто перевірятиме
4. Необовʼязковий Сертифікат для ведення військового обліку – ціна питання та строки підвищення кваліфікації:
– ому і чому видають Сертифікат?
– хто і коли оновлює отриманий раніше Сертифікат
– хто видає Сертифікат та де його зберігати
– строки та періодичність підвищення кваліфікації з питань ведення військового обліку
– відсутність Сертифікату та відповідальність для тих, хто його має
– як навчитися за 1 день вести військовий облік та не витрачати місяці на це
– чи несправні ТЦК вимагає Сертифікат під час перевірок?
5. Повідомлення про зміну облікових даних (додаток 4) до ТЦК, звірки даних з ТЦК:
– правила заповнення та надсилання Повідомлення
– строки «7 днів або до 5ого числа»: прийняття/звільнення та зміна особистих даних – як не заплутатися у строках подання Повідомлення
– приклади заповнення Повідомлення
– супроводжувальний лист та документи до Повідомлення
– як і де реєструвати вихідні Повідомлення
– де зберігати Повідомлення
– як правильно внести записи до Списків про подані Повідомлення
– відповідальність за неподання та несвоєчасне подання Повідомлення: практика перевірок ТЦК
– звірка даних: внутрішня і зовнішня. Хто, коли і як проводить
– способи звірки та оформлення результатів звірки у журнал. Форма журналу
– відповідальність за непроведення звірок: яка практика перевірок ТЦК
– листування з ТЦК: формуємо папку з документами
6. Військово-облікові документи працівників:
– види старих та нових документів
– неактуальний ВОД: дії роботодавця
– Резерв+ чи є ВОД під час перевірки ТЦК?
– не оновлені дані ВОД: чия це відповідальність та наслідки роботи з такими ВОД
7. Розпорядження від ТЦК: випадки отримання та дії роботодавців
8. Перевірки ТЦК: види, практика, терміни та результати
9. Штрафи за порушення військового обліку: кому та коли загрожують. Чи може ТЦК накласти штраф не проводячи перевірку?
10. Нормативно-правові акти, закони, кодекси: список необхідного та їх обовʼязковий роздрук. Де зберігати роздруковані документи
Відповіді на запитання
– Файли Ексель з формами документів військового обліку
– Методичні матерілаи
– Тривалість заходу [Вебінар, Семінар]: 5 годин;
– Запитання в чаті або голосом;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Персональний доступ до відеозапису: 7 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат;
– Особиста комунікація з доповідачами та колегами;
– 10 метрів до укриття;
– Забезпеченння залу резервним електропостачання та інтернет з’єднанням;
– Обід у ресторані та кава з випічкою зранку та в перервах;
– Набір для роботи на семінарі: пакет, ручка, блокнот;
– Знижка на поселення в Готелі (звяжіться з вашим менеджером).
– Дата заходу: 25.08.2025
– Вартість: 2990 грн
– 10:30-11:00 – Підключення до MyOwnConference
– 10:30-11:00 – Реєстрацію учасників в залі.
– 11:00-13:00 – Сесія №1. МОЙСЕЄНКО Тетяна
– 13:00-13:30 – Обід.
– 13:30-16:00 – Сесія №2. МОЙСЕЄНКО Тетяна
– 16:00 – Відповіді на запитання учасників