Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР

Військовий облік на підприємстві 2024: (Одноденний практичний курс підвищення кваліфікації), Сучасні правила і практика, Організація військового обліку (Накази, Правила, Методичне забезпечення, План роботи на 2024), Звірка даних, перевірки Генштабу, ТЦК що ВО, Штрафи

Семінари
221

Військовий облік на підприємстві 2024: (Одноденний практичний курс підвищення кваліфікації), Сучасні правила і практика, Організація військового обліку (Накази, Правила, Методичне забезпечення, План роботи на 2024), Звірка даних, перевірки Генштабу, ТЦК що ВО, Штрафи

Вебінар, Військовий облік на підприємстві 2024: сучасні правила і практика (Одноденний практичний курс підвищення кваліфікації); Хто зобов’язаний вести військовий облік на підприємстві?; Правила організації військового обліку на підприємстві (Накази, Правила, Методичне забезпечення, План роботи на 2024); Практичні навички ведення військового обліку на підприємстві (Додатки, Справи, робота з ТЦК); Звірка даних: внутрішня та зовнішня; Планові та позапланові перевірки ТЦК Генштабу щодо ведення ВО; Відповідальність за порушення ведення військового обліку: які штрафи діють та як вони накладаються; Недоліки та порушення – відмінності.

Програма вебінару:

1. Хто зобов’язаний вести військовий облік на підприємстві в 2024 році??

2. Чи дійсно потрібен сертифікат для ведення військового обліку і чому НІ?!

3. Правила організації військового обліку на підприємстві

— Наказ про осіб, які ведуть ВО, їх дублерів, доплати. Функціональні обов’язки
— Додаток 1 Повідомлення про осіб, які відповідальні та які ведуть ВО: заповнюємо та подаємо до ТЦК, строки подання, вихідна реєстрація, правила подачі
— Правила військового обліку, ознайомлення з ними (аркуші)
— Методичне забезпечення військового обліку
— Додаток 9 Журнал обліку результатів перевірок: правила ведення та заповнення
— План роботи на 2024 рік

4. Практичні навички ведення військового обліку на підприємстві

— Додаток 4 Повідомлення про зміну облікових даних: заповнення та подання на новоприйнятих, звільнених та осіб, які змінили особисті відомості
— Додаток 5 Ведення списків на 4 групи: заповнюємо на кожну групу
— Формуємо Справу до кожної групи
— Додаток 12 Відомість на 4 групи: заповнюємо на кожну групу
— Додаток 6 Список призовників: заповнюємо та подаємо
— Додатки 13 Розпорядження (сповіщення) про виклик до ТЦК: оформлюємо накази для виконання розпорядження
— Жінки на ВО: коли ведемо та повідомляємо ТЦК

5. Звірка даних: внутрішня та зовнішня

— Внутрішня: з даними працівників. Порядок організації та проведення, надсилання інформації до ТЦК
— Зовнішня: з ТЦК. Порядок проведення – за місцем звірки, поштовим відправленням

6. Планові та позапланові перевірки Генштабу, ТЦК щодо ведення ВО

— Перелік питань для перевірки, сповіщення про перевірку, заповнення Журналу результатів перевірки, виконання приписів

7. Відповідальність за порушення ведення військового обліку: які штрафи діють та як вони накладаються. Недоліки та порушення – відмінності

8. Відповіді на запитання

Методичні матеріали курсу:

— Ексклюзивний робочий зошит
— Файли Ексель з формами документів військового обліку
— Методичні матерілаи

У вартість включено:

Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 6 годин;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 5 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
– Сертифікат

Регламент заходу:

10:30-11:00 – Підключення до MyOwnConference
11:00-13:00 – Сесія №1. Мойсеєнко Тетяна
13:00-13:30 – Обід.
13:30-15:30 – Сесія №2. Мойсеєнко Тетяна
15:30 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
Дата і час
  • Початок11:00 - 17 Жов 2024
  • Завершення17:30 - 17 Жов 2024
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
2990
  • ВЕБІНАР
    MyOwnConference
  • Завантажити програму
  • Знижки: 2 учасника - 5%, 3 та більше - 10%

  • У вартість включено: чат з доповідачами, відповід на питання, доступ до відеозапису, матеріали та презентації, сертифікат

Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Публікації експертного блогу Відповіді на всі Ваші питання

MARMAER

Семінари, Вебінари, Онлайн-курси, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay