Cемінари, Вебінари, Консультації

ОНЛАЙН / ОФЛАЙН

Публічні закупівлі 2023: здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану (ПКМУ №1178, Прямі договори, Е-каталог, Спрощені закупівлі, Укладення договорів, Перелік та обсяги закупівлі, Поставки товару, Звітування, Тендерна документація)

Семінари з публічних закупівель
3601

Публічні закупівлі для спеціалістів-закупівельників, Електронні закупівлі, Новий порядок та процедури.
Публічні закупівлі 2023: здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану (ПКМУ №1178, Прямі договори, Е-каталог, Спрощені закупівлі, Укладення договорів, Перелік та обсяги закупівлі, Поставки товару, Звітування, Тендерна документація)

Чому варто відвідати семінар? Нормативно-правова база, яка регламентує закупівлі в умовах воєнного стану; Закупівлі згідно постанови №1178; Закупівлі згідно Закону про Публічні закупівлі; Чи є можливість у замовників продовжувати працювати лише згідно про Публічні закупівлі? Підготовка та подання пропозиції для участі у відкритих торгах; Враховуємо особливості воєнного стану; На кого поширюються норми постанови №169 при здійсненні закупівель?; Зміна істотних умов договору в умовах воєнного стану зокрема, у разі зміни курсу іноземної валюти; Враховуємо вимоги ПКМУ № 187, № 426, № 1147; Останні законодавчі зміни у закупівлях; Особливості закупівель з урахуванням вимог щодо ступеня локалізації виробництва; Відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель в умовах воєнного стану.

Варіанти участі:

1. Участь в залі для конференцій [ Семінар ].
– 10 метрів до укриття.
– зал забезпечений опаленням та кондиціюванням.

2. Участь в онлайн-конференції [ Вебінар ] з можливістю поставити запитання в чаті.
– зал забезпечений резервним електропостачанням та інтернет з’єднанням.
– після заходу надсилаємо персональний доступ для перегляду відеозапису на 3-5 днів (включно вихідні дні).

Програма семінару:

Блок 1. Публічні закупівлі в умовах воєнного стану та організація діяльності Уповноваженої особи

1. Нормативно-правова база, яка регламентує закупівлі в умовах воєнного стану.
— Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
— Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
— Чи є можливість у замовників продовжувати працювати лише згідно Закону.
— На кого поширюються норми постанови Кабінету Міністрів Українивід 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».

2. Організація діяльності Уповноваженої особи згідно Особливостей.
— Чи потрібно і в яких випадках потрібно вносити зміни до положення про уповноважену особу.
— Тестування Уповноважених осіб замовника.
— Кваліфікований електронний підпис.

Блок 2.Планування закупівель, укладання договорів, проведення відкритих торгів.

3. Планування закупівель в період воєнного стану. Наслідки невірного планування.
— Вартісні межі: товари, роботи послуги.
— Можливість планування на річну потребу, на потребу кількох років.
— Необхідність сумування закупівель, здійснених впродовж 2023 року.
— Очікувана вартість предмета закупівлі, необхідність проведення моніторингу цін перед закупівлею.
— Що є новим предметом закупівлі згідно Особливостей. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
— Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.

4. Укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи).
— Закупівлі до 50 тис. грн.: включення до річного плану, необхідність оприлюднення звіту.
— Підстави для укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи (винятки) та їх документальне підтвердження.
— Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.
— Оформлення рішень.

5. Відкриті торги.
— Строки проведення.
— Порядок надання роз’яснень на запити/вимоги учасників.
— Внесення змін до тендерної документації.
— Виправлення недоліків тендерної пропозиції – «24 години»: що можна правити.
— Обираємо правильно підстави відхилення тендерних пропозицій.
— Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
— Відміна торгів автоматично електронною системою закупівель.
— Вчимося вірно виконувати рішення АМКУ.

Блок 3.Тендерна документація, оскарження рішень замовника.

6. Тендерна документація. Тендерна пропозиція. Що потрібно враховувати замовникам/учасникам.
— Кваліфікаційні критерії відбору учасників. Встановлюємо, перевіряємо, виконуємо: працівники, матеріально-технічна база, досвід виконання аналогічних договорів, фінансова спроможність. При закупівлі яких товарів заборонено висувати окремі кваліфікаційні критерії. Обов’язковість кваліфікаційних критеріїв.

— Можливість подання тендерної пропозиції, вартість якої перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
— Реалізація положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на папері та в електронній системі закупівель: Робота з відкритими реєстрами. Спосіб документального підтвердження відсутності обставин для відмови для учасника/переможця.
— Використання даних відкритих баз/реєстрів та інформації, оприлюдненої згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» при проведенні процедур закупівель.
— Зразки товару: виконуємо чи ігноруємо вимогу замовника?
— Авторизаційні/гарантійні листи виробників.
— Оплата учасником/переможцем послуг консультанта торгів.
— Сертифікація ISO/.

7. Нове в оскарженні рішень замовника.
8. Договір про закупівлю.
— Які документи переможець має надати на момент підписання договору?
— Строки укладання та оприлюднення договорів.
— Зміна істотних умов договору про закупівлю. Що змінилося.
— Істотні умови договору П.2 ч.5 чт 41: коливання ціни до 10% електричної енергії.
— Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют.
— Попередня оплата.
— Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних.
— Практика застосовувати оперативно-господарських санкцій.

Блок 4. Враховуємо вимоги ПКМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією рф»

— ПКМУ від 09 квітня 2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з рф»,
— ПКМУ від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з рф».

Блок 5. Запитання-Відповіді

Регламент заходу:

08.45-09.25 Вхід на сторінку вебінару
09.30-11.30 Блок 1. Колісник Т.В.
11.30-11.50 Перерва. Відповіді на запитання.
11.50-13.20 Блок 2. Колісник Т.В.
13.20-14.00 Обід
14.00-15.30 Блок 3. Колісник Т.В.
15.30-15.45 Перерва. Відповіді на запитання.
15.45-16.15 Блок 4. Парфинюк О. Zakupki.Prom.
16.20-17.00 Блок 5. YOUCONTROL.
17.00- Відповіді на індивідуальні запитання.



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
  • Експерт з питань державних закупівель, Екс-заступник начальника Відділу Державного Департаменту резерву і товарних бірж, Мінекономіки
Дата і час
  • Початок09:30 - 21 Жов 2022
  • Завершення17:00 - 21 Жов 2022
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
1850
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Публікації експертного блогу Відповіді на всі Ваші питання

MARMAER

Семінари, Вебінари, Онлайн-курси, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay