Cемінари, Вебінари, Консультації

ВЕБІНАР / СЕМІНАР

Оптимізація податків 2024: планування та мінімізація Податку на прибуток, Аналіз законних методів мінімізації Податку на додану вартість (ПДВ), Операції, що допоможуть зекономити на ПДФО та військовому зборі, огляд інструментів які допоможуть зберегти обігові кошти і вижити бізнесу

Семінари
10732

Оптимізація податків 2024: планування та мінімізація Податку на прибуток, Аналіз законних методів мінімізації Податку на додану вартість (ПДВ), Операції, що допоможуть зекономити на ПДФО та військовому зборі, огляд інструментів які допоможуть зберегти обігові кошти і вижити бізнесу

Чому вам важливо відвідати наш вебінар, семінар по оптимізації оподаткування? Вам цікаві питання які повязані з залученням обігових коштів, договорами комісії та доручення, оптимізація податків, операціями з необоротними активами, операціями з запасами (товарами, сировиною, матеріалами), безоплатним наданням коштів, товарів, послуг різним особам, в тому числі неприбутковим організаціям, операціями з заборгованостями (сумнівними, безнадійними, прощеними), заходами з охорони праці, підтвердженням податкового кредиту з ПДВ, взаємовідносинами з підприємцями на єдиному податку, оподаткуванням деяких виплат фізичним особам, міжнародне оподаткування. Практичні рекомендації як безпечно оптимізувати податки.

Пропонований вашій увазі семінар спрямований на системний аналіз вимог Податкового кодексу, правил бухгалтерського обліку, який дозволить подивитися на звичні операції з кілька нестандартної точки зору, вибрати варіанти здійснення операцій з меншою податковим навантаженням, не порушуючи вимог податкового законодавства.

Програма семінару:

Блок 1. Мінімізація, планування та оптимізація Податку на прибуток та ПДВ

1. Залучення обігових коштів з мінімальним податковим навантаженням (позики, кредити та інші операції):

— Безвідсоткова фінансова допомога від засновників і не тільки.
— Допомога з терміном повернення більше 1 року – проблематична операція при перевірці!
— Як уникнути дисконтування, використовуючи умови договору.
— Кредити юридичних осіб та депозити фізичних осіб.
— Як через поруку або відступлення права вимоги (передачі боргу) закрити борги.
— Оподаткування операцій. Потенційна небезпека виникнення ПДФО та військового збору.
— Операції з надання/отримання забезпечень та гарантій (а ні доходів/витрат, а ні ПДВ).
— Як правильно сформулювати умови договорів
— Штрафні санкції (неустойка, пеня, відшкодування шкоди) в обліку.
— Дата визнання доходів/витрат в періоді отримання/сплати коштів.
— Як необхідно формулювати виплату аби уникнути податкових зобов’язань з ПДВ.
— «Заміна» передоплати на поворотну/безповоротну фінансову допомогу.
— Яке «підводне каміння» існує в частині ПДВ. Аналіз останніх роз’яснень податківців.

2. Безоплатне надання коштів, товарів, послуг різним особам, в тому числі:

— Неприбутковим організаціям;
— Військовим формуванням, бюджетним медичним закладам тощо;
— Підприємцям та юрособам, що в свою чергу допомагають армії.
— Які існують податкові пільги та за яких умов можна на них розраховувати?
— Безповоротна фінансова допомога між платниками податків – пов’язаними особами. Як уникнути втрати податкових витрат тому, хто надає допомогу
— Подарунки фізичним особам. Як правильно розрахувати базу для ПДФО і військового збору, щоб з бюджету були сплачені правильні суми, а фізична особа фінансово не постраждала.
— Як вигідніше здійснювати благодійні витрати неприбутковим організаціям, якщо компанія не має оподатковуваного прибутку?

3. Операції з необоротними активами (НА):

— Безоплатні необоротні активи.
— Що вигідніше «знайти» об’єкт або отримати в подарунок? Як відобразити такі об’єкти в обліку
— Бухгалтерська дооцінка основних засобів як механізм збільшення чистих активів.
— Для яких підприємств дооцінка може збільшити податкові витрати?
— Продаж необоротних активів (в тому числі за мінімальними цінами).
— Що бажано зробити перед продажем, щоб заощадити на податках (прибуток, ПДВ, ПДФО).
— Коли і для чого бажано проводити оцінку майна?
— Ліквідація чи Списання необоротних активів «з користю» для витрат та ПДВ.
— В чому різниця і як це може вплинути на облік? Документальне оформлення ліквідації.
— Списання майна (як необоротних активів, так і товарів, продукції тощо), зруйнованого внаслідок бойових дій.
— Окументальне оформлення. Оподаткування.

4. Операції з запасами (товарами, сировиною, матеріалами):

— Перейменування товару (як на етапі придбання, так і на стадії продажу покупцеві).
— Продаж товарів з «прив’язкою» ціни до валютного еквівалента.
— Необхідні та бажані застереження в договорах.
— Зміна доходів/витрат та перерахунок податкових зобов’язань/податкового кредиту з ПДВ: в які періоди і як правильно робити.
— Проблеми перерахунку ціни під час дії воєнного стану та неможливості реєструвати ПДВ-документи. Аналіз різних варіантів відображення покупцем коригування ціни придбаних товарів.
— Уцінка невикористаних і списання зіпсованих товарів:
— Виконання вимог бухгалтерських стандартів зі збільшенням податкових витрат.
— Чи вигідно проводити уцінку, якщо товари пошкоджено під час війни?
— Які існують альтернативні варіанти?

5. Операції з заборгованостями (Сумнівними, Безнадійними, Прощеними):

— Заборгованості, що неможливо погасити внаслідок воєнних дій.
— Чи є вони сумнівними, чи треба створювати резерв, як оформити документи?
— Дохід від списання кредиторської заборгованості.
— Визначення моменту списання боргів. Як можна відстрочити списання боргів?
— Коригування ПДВ. Коли воно необхідне, і як це правильно зробити
— Прощення боргу власником компанії: бухгалтерські особливості, які безпосередньо впливають на податковий облік. Особливості прощення боргу за процентними позиками.
— Валютна заборгованість перед нерезидентом. Як законно можна уникнути розрахунку курсових різниць
— Дебіторська заборгованість нерезидента, яку неможливо погасити. Які можливі варіанти уникнути нарахування штрафної санкції (пені)?

Блок 2. Аналіз законних методів, направлених на оптимізацію Податку на додану вартість (ПДВ).

1. База оподаткування під час поставки:

— Реорганізація підприємств як спосіб «позбутися» активів/зобов’язань без податкових наслідків.
— Чому податківці приділяють таким операціям підвищену увагу.

Блок 3. Операції, що допоможуть зекономити на ПДФО та військовому зборі.

1. Допомога на санаторно-курортне лікування (медичне обслуговування, медикаменти та ін.).

— Як альтернатива подарункам та медичному страхуванню.
— Умови звільнення від оподаткування.

2. Витрати на відрядження (добові) замість заробітної плати торгових представників та інших співробітників, робота яких передбачає поїздки.

— Чим вигідніше оформлення відрядження, документальне оформлення.

3. Благодійна допомога (цільова та нецільова):

— Кому і в якій сумі виплачується?
— Найменування платежу як захист ненарахування податків.
— Як правильно скласти первинні документи.

4. Користування майном фізичної особи:

— Сплата орендної плати або компенсації (як вибрати найкращий варіант).
— Юридичне оформлення, сума, витрати (в тому числі пов’язані з утриманням майна).
— Позичка (безкоштовне користування): плюси і мінуси, законодавча база, оподаткування.

Блок 4. Взаємовідносини з платниками Єдиного податкуу (в т.ч. на Спецрежимі).

1. З якими платниками єдиного податку може співпрацювати звичайне підприємство.

— Чи повинне підприємство перевіряти види діяльності платника єдиного податку і які ризики при виявленні «невідповідностей».

2. Відносини з підприємцями, які діють як «посередник» між компанією та нерезидентом.

— Законодавчі зміни, які усувають зручну схему роботи.

3. Регулярні господарські відносини з підприємцями.

— Ризики того, що такі відносини можуть бути прирівняні до трудових відносин.

У вартість включено:

Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 7 – 8 годин;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 5 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.

Участь в Залі [ Семінар ]:
– Особиста комунікація з доповідачами та колегами;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– 10 метрів до укриття;
– Зал забезпечений резервним електропостачання та інтернет з’єднанням;
– Персональний доступ до відеозапису: 5 днів;
– Обід у ресторані та кава з випічкою зранку та в перервах;
– Набір для роботи на семінарі: пакет, ручка, блокнот;
– Сертифікат;
– Знижка на поселення в Готелі Козацькому [ – 10% за промокодом “МАРМАЕР”].

Підтримка ЗСУ:

* 10% від сплаченої суми буде направлено на підтримку ЗСУ.

Регламент заходу:

09:00-09:30 – Підключення до ZOOM.
09:00-09:30 – Реєстрація учасників в Залі для конференцій
09:30-12:00 – Сесія №1. САМАРЧЕНКО Олена
12:00-12:30 – Обід. Відповіді на запитання
12:30-14:30 – Сесія №2. САМАРЧЕНКО Олена
14:30-14:45 – Перерва. Відповіді на запитання
14:45-16:45 – Сесія №3. САМАРЧЕНКО Олена
16:45 – Відповіді на запитання учасників



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (17 оценок, среднее: 4,88 из 5)
Loading...


Шевченко Олександр
OK
Шевченко Олександр

Координатор заходу

Пов'язані заходи
ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
  • Експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, Приватна практика
Дата і час
  • Початок09:30 - 28 Лют 2024
  • Завершення16:00 - 28 Лют 2024
Реєстрація по телефону
Шевченко Олександр
Реєстрація через сайт
виберіть формат участі
3250
Кількість учасників
  • оплата від юридичної особи, надаємо, рахунок, реєстраційні документи та акти виконаних робіт.

  • оплата від фізичної особи в день проведення заходу при реєстрації, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

  • оплата VISA, MasterCard за допомогою LiqPay від ПриватБанку, *Комісія 1,5% за платіж, надаємо, всі необхідні документи для бухгалтерії.

5
грн.
Публікації експертного блогу Відповіді на всі Ваші питання

MARMAER

Семінари, Вебінари, Онлайн-курси, Конференції – навчання для фінансистів, бухгалтерів, юристів і керівників.

ЧИТАЙТЕ НАС НА ПОШТІ

МИ ПРИЙМАЄМО ДО ОПЛАТИ

liqpay