Військовий облік на підприємстві 2024 (Практичний майстер-клас): нові правила ведення обліку, практика, Звірка даних: внутрішня і зовнішня, Планові та позапланові перевірки Генштабу, ТЦК щодо ведення ВО
Чому важливо відвідати вебінар? Військовий облік на підприємстві: Нові правила ведення військового обліку і практичні навички, Звірка даних, Планові та позапланові перевірки Генштабу, ТЦК щодо ведення ВО, Відповіді на запитання.
— Ексклюзивний робочий зошит
— Файл Ексель з формами документів військового обліку
1. Нові правила ведення військового обліку і практичні навички:
— Наказ про осіб, які ведуть ВО, здійснюють контроль за веденням ВО
— Наказ по підприємству про введення Правил ВО + Правила
— Додаток 1 про осіб, які відповідальні та які ведуть ВО: заповнюємо та подаємо
— Додаток 4 про зміну облікових даних: заповнення та подання на новоприйнятих, звільнених та осіб, які змінили особисті відомості
— Додаток 5 Ведення списків на 4 групи: заповнюємо на кожну групу
— Додаток 12 Відомість на 4 групи: заповнюємо на кожну групу
— Формуємо Справу до кожної групи
— Додаток 6 Список призовників: заповнюємо та подаємо
— Додаток 9 Журнал обліку результатів перевірок: правила ведення та заповнення
— Додатки 13 Розпорядження (сповіщення) про виклик до ТЦК: оформлюємо накази для виконання розпорядження
— Жінки на ВО: коли ведемо та повідомляємо ТЦК
2. Звірка даних: внутрішня і зовнішня
— Внутрішня: з даними працівників. Порядок організації та проведення, надсилання інформації до ТЦК
— Зовнішня: з ТЦК. Порядок проведення – за місцем звірки, поштовим відправленням
3. Планові та позапланові перевірки Генштабу, ТЦК щодо ведення ВО
— Перелік питань для перевірки, сповіщення про перевірку, заповнення Журналу результатів перевірки, виконання приписів
4. Відповіді на запитання
Участь Онлайн [ Вебінар ]:
– Тривалість заходу: 5 годин;
– Відповіді на запитання (індивідуальні або надіслані заздалегідь);
– Запитання в чаті або голосом, якщо у Вас працює мікрофон;
– Відеозапис (персональний доступ): 5 днів;
– Ексклюзивні презентації та матеріали доповідачів.
10:30-11:00 – Підключення до платформи
11:00-13:00 – Сесія №1. Мойсеєнко Тетяна
13:00-13:30 – Обід.
13:30-15:00 – Сесія №2. Мойсеєнко Тетяна
15:00-15:15 – Перерва.
15:15-16:30 – Сесія №3. Мойсеєнко Тетяна
16:30 – Відповіді на запитання учасників